< < < 1 3

13 Languages + اللغات 13 + Idiomas + 13 语文 + 13 Langues + 13 言語 + 13 Sprachen + 13 언어 + 13 Lingue + 13 языки + 13 Línguas + 13 γλώσσες + 13 Talen.
***************************************************************

Δωρεάν μαθήματα τυμπάνων. Από το Roberto Faraut García.

**************************************************************

Υποδοχή στο Bateröz !!

το όνομά μου είναι ο Roberto "Tito" Faraut García. Είμαι τυμπανιστής (κάνω τη μουσική με τα τύμπανά μου) της Ουρουγουάης, νότος América. Η μουσική είναι η ζωή μου. Αρχισα να δημιουργώ τη μουσική με τα τύμπανά μου το 1986 με 17 έτη.
Ασκώ μεταξύ 2 και 4 ωρών ανά ημέρα. Αρχισα να διδάσκω τις κατηγορίες κρούσης σε 1992, Τώρα έχω μεταξύ 8 και 16 σπουδαστών.
Είμαι ο διοργανωτής και ο πλήθος "Encuentro de Baterías Bateröz" (φεστιβάλ τυμπάνων Bateröz).
Έχω τρία βιβλία της κρούσης. Έχω πωλήσει μερικά βιβλία στην Ουρουγουάη. Τώρα επιθυμώ να μοιραστώ τα βιβλία μου με σας. Θέλω τα βιβλία μου για να ταξιδεψω ελεύθερα μέσω της γης ...
Ελπίζω ότι απολαμβάνετε τη μουσική μου. Θα εκτιμήσω τα σχόλιά σας. Ευχαριστίες για την επίσκεψή σας. Με φιλικούς χαιρετισμούς από Bateröz, Tito.

**************************************************************














Earth´s drummers since 08 october 2007 ...

the best drummers are from ...

Copyright 2007/2015 by Tito. International Copyright Secured. All Rights Reserved. No part of this web site may be reproduced in any form or by any means without the prior written permission of the Publisher.
Todos los derechos reservados. Cualquier copia no autorizada de este material queda sujeta a las penas detalladas en la Ley de Derechos de Autor. Esta página web se encuentra registrada en A.G.A.D.U.