< < < 1 3

13 Languages + اللغات 13 + Idiomas + 13 语文 + 13 Langues + 13 言語 + 13 Sprachen + 13 언어 + 13 Lingue + 13 языки + 13 Línguas + 13 γλώσσες + 13 Talen.
***************************************************************

De onnodige Lessen van Trommels. Trommel Roberto Faraut García.

**************************************************************

Het onthaal aan Bateröz !!

Mijn naam is Roberto "Tito" Faraut García. Ik ben Drummer (ik maak muziek met mijn trommels) van Uruguay, Zuiden América. De muziek is mijn leven. Ik begon muziek met mijn trommels tot stand te brengen in 1986 met 17 jaar. Ik praktizeer tussen 2 en 4 uren per dag. Ik begon klassen van percussie in 1992, te onderwijzen Nu heb ik tussen 8 en 16 studenten.
Ik ben de organisator en de gastheer van "Encuentro de Baterías Bateröz" (Festival van de Trommel Bateröz). Ik heb drie boeken van percussie. Ik heb sommige boeken in Uruguay verkocht. Nu wens ik mijn boeken met u te delen. Ik wil mijn boeken vrij door de Aarde reizen... Ik hoop u van mijn muziek geniet. Ik zal uw commentaren waarderen. Dank voor uw bezoek. Vriendelijke groeten van Bateröz, Tito.

**************************************************************














Earth´s drummers since 08 october 2007 ...

the best drummers are from ...

Copyright 2007/2015 by Tito. International Copyright Secured. All Rights Reserved. No part of this web site may be reproduced in any form or by any means without the prior written permission of the Publisher.
Todos los derechos reservados. Cualquier copia no autorizada de este material queda sujeta a las penas detalladas en la Ley de Derechos de Autor. Esta página web se encuentra registrada en A.G.A.D.U.