< < < 1 3

13 Languages + اللغات 13 + Idiomas + 13 语文 + 13 Langues + 13 言語 + 13 Sprachen + 13 언어 + 13 Lingue + 13 языки + 13 Línguas + 13 γλώσσες + 13 Talen.
***************************************************************

Gesprek aan Roberto Faraut García:

01) Wanneer en waar u geboren bent ?
* Ik was geboren 31 van December 1968 in Durazno Stad, Uruguay, Zuid-Amerika.

02) Waar u leefde in uw adolescentie ?
* Ik leefde in Montevideo aangezien ik 14 jaar oud haved. Ik heb tussen Montevideo en Durazno geleefd.

03) Waarom u besliste Trommels te bestuderen ?
* Ik houd zeer van Muziek aangezien ik een jongen was. In acht Dansen die ik aan Miguel Romano met zijn Band "Quo Vadis" heb gezien. Toen ik 17 jaar oud was, begon ik in Montevideo te bestuderen. In Stad Durazno was er geen Leraar van Trommels.

04) Wie waren uw Leraren ?
* Arturo Barros vanaf Juli 1986 aan November van 1987, Miguel Romano, vanaf April 1988 aan November van Recentere 1989, heb ik verschillende Boeken bestudeerd. Ik houd van mijn eigen pagina's te schrijven om hen te bestuderen en spoedig mijn nieuwe boeken te publiceren.

05) Bestudeerde u of iets meer met betrekking tot Muziek ?
* Ik bestudeerde Klassieke Guitar met Eduardo Barca in de Serre Municipal van Stad Durazno. Ik bestudeerde een jaar van Klassieke Piano met Clara Inciarte de Bozzano in de Serre. Ik werkte zeven jaar in Discotheque Eros van Héctor en "Bado" Rielli. Ik had een Programma in Radio Durazno, vanaf Mei 1998 aan December van 2000 Geroepen zijn: "Cuatro Lunas" en "El Lado Oculto de la Luna". Ik ging video's in een kanaal van TV over. Ik verkocht CDs in mijn studie waar ik de klassen, vanaf 1998 tot 2006 onderwees.

06) Welke was uw eerste belangrijk overleg ?
* Het belang van het overleg of de prestaties is volgens het ogenblik en de leeftijd dat u hebt. Ik herinner het eerste overleg van "La Musa" in het Theater "La Candela" in 1992. "Todo Mal con tu Abuela" in het Stadion Durazno, met 2.500 mensen ...

07) Welke was uw eerste opname in een Studie ?
* Een manifestatie met 4 liederen in 1990 met "La Musa" met Colomba Biasco in de Studio LP.

08) Hoe het zijn uw Routine van Studie, in Uren en Thematisch ?
* Thematische variëert elk jaar. Studie tussen 3 en 5 hs. per dag van Maandag door Vrijdag. Van 9 tot 12 hs. 's morgens. Het beginnen met één uur van enkele 40 Rudiments en/of "Combinaties Handen die door mijn" in het praktijkstootkussen worden bedacht. Is fundamenteel: Als u de 16de nota's van elke staaf hebt, speel ik één of andere "sterk" met een hand en maak een melodie. En de rest "zacht" met de andere hand. Ik variëer constant als ik solo speelde guitar. Ook speel ik melodieën, gebruik alle trommels, speel melodieën met de voeten of de handen. Zij zijn duizenden mogelijkheden. Zie Dossier met 109.800 Oefeningen van mijn verwezenlijking.
* Speel ik dan één uur van Ritmen in langzame tijden die (40 - 130 slaan per minuut) Dubbele Bastrommels combineren, de Variaties van Klankbekkens (wat in vorm van de Latijnse Sleutels van de Muziek) en de Trommels vult. Hier is het waar ik dingen voor mijn Boeken en hen overzicht telkens weer tijdens maanden creëer.
* Het laatste uur, zonder lezingsmuziek, probeer ik om met meer snelheid te spelen zoals met voeten en handen mogelijk is. Ik probeer van niet spanning en speel alle ik kan en beeld in dit ogenblik.
* Na laat, speel ik "zonder" één uur in de trommels, tussen klassen, vaak met muziek meer te bestuderen die ik goed weet. Ook tijdens de 4 of 5 dagelijkse klassen, speel ik 30 min. in een hoofdkussen unisonous met de student en met mijn voeten in de vloer. Definitieve 15 min. van elke klasse wij die met twee trommels "blokkeren".

09) Hoeveel studenten nu onderwijst u ?
* Van April aan November dat ik tussen 16 en 22 individuele studenten en aan andere 12 tot 16 studenten heb onderwezen die kwamen een half uur per week door een overeenkomst met de Serre Municipal van Stad Durazno.

10) Hoe verdeeld wordt één uur van Klasse met u ?
* Het begint met 5 vrije minuten voor de student, spoedig 15 minuten overzicht van de vorige klasse en zet ongeveer 25 minuten van verklaring en ontwikkeling van het nieuwe onderwerp voort en wij eindigden met "het blokkeren" met twee trommels gebruikend allen wij voordien leerden.

Het zal ... verdergaan.














Earth´s drummers since 08 october 2007 ...

the best drummers are from ...

Copyright 2007/2015 by Tito. International Copyright Secured. All Rights Reserved. No part of this web site may be reproduced in any form or by any means without the prior written permission of the Publisher.
Todos los derechos reservados. Cualquier copia no autorizada de este material queda sujeta a las penas detalladas en la Ley de Derechos de Autor. Esta página web se encuentra registrada en A.G.A.D.U.